Запоріжжя зможе повністю відмовитися від маршруток протягом наступних двох-трьох років

16665356_1432064983490783_1614125110798393232_o

У Запорізькому медіа-центрі відбулася прес-конференція на тему “Яке майбутнє чекає на громадський транспорт у Запоріжжі?
Питання безпечного та комфортного проїзду турбують більшість громадян. Тому не дивно, першою електронною петицією, яка набрала необхідну кількість голосів запоріжців стосувалася власне заміни “маршруток” на більш комфортний та безпечний, вмісткий вид транспорту.

Стратегія місцевої влади не передбачає якоїсь миттєвої революції у вирішенні цього питання, за словами Андрія Голубкова, заступника начальника управління транспорту та зв’язку Запорізької міськради, заміни рухомого складу громадського транспорту відбудеться поступово, на протязі двох-трьох років:

– Сама концепція заміни транспорту у Запоріжжі назрівала вже давно. Ще у 2016 році, міська влада задумувалася над тим, що необхідно реформувати рухомий склад та транспортну мережу міста. Бо те, що ми маємо зараз – далеке від ідеальної транспортної мережі, а це і кількість техніки і її класність, і те, що відбувається на дорогах – говорить Андрій Голубков

Боротьба, якщо можна так сказати, з маршрутками почалася ще у 2016 році. Так до участі конкурсах на перевезення пасажирів на маршрутах міста, які оголошувалися Запорізькою міською радою, не допускалися транспортні засоби класу “В”, так звані маршрутки. А вже цього літа відбудеться конкурс на 45 маршрутів за аналогічними умовами.

Що стосується трамваїв, то тут ситуація наступна: майже всі вони вичерпали свій строк експлуатації й потребують капітального ремонту, або повної заміни. Також, на жаль, трамваї у Запоріжжі на сьогодні не обладнані відповідним чином для людей з особливими потребами, але вже наступна техніка, яка замінить застарілі вагони, виправить цю ситуацію, стверджує Юрій Папач, генеральний директор КП “Запоріжелектротранс”.

Учасники прес-конференції говорили не лише про плани на майбутнє, а й поінформували про нагальний стан справ та завдання на короткострокову перспективу. Важлива інформація для городян озвучена і Юрієм Папачем, і начальником служби транспортного руху КП Запоріжелектротранс Миколою Міндарьовим Не оминули й питання 18-го маршруту, який тільки за однь день перевозить майже 15 тисяч пасажирів, серед яких 11 тисяч – пільговиків.

Але, щоб зрозуміти глибину проблеми та шляхи її вирішення самого бажання не достатньо. Так, наприклад, комплексне дослідження пасажиропотоку у Запоріжжі в останній раз відбулося аж у 1989 році, після цього ніхто цим питання не займався, але як стало відомо під час прес-конференції, місцева влада вирішила провести таке дослідження й оголосило конкурс у якому переміг Запорізький національний технічний університет. Що ж, з нетерпінням будемо чекати результатів дослідження.